tröttare än tröttast..

Hejsan!

Nu ligger jag här hemma med blött tvinnat hår, med hopp att det ska vara vågit och fint sen när det torkar.

Försöker hålla mig vaken till efter tio, det nya programmet Off the map börjar i kväll och vill inte missa det. Är trött som en gnu..
Har varit i dag med Disa och hennes söta lillasyster hela dagen, förstår inte att det tar så mycket på krafterna att vara med småbarn en hel dag.

I morgon så står det tvätta kläder på schemat.. blää vad tråkig... Skulle inte sitta fel med en som tvättar alla mina kläder;D

Skulle inte sitta fel att ha någon som masserar min rygg just nu. Någon frivillig? ;)


så här ser jag ut just nu, lite roligt..


Kommentarer
Postat av: ida

Vád du var snyg,jämfört med mig.

2011-03-22 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0