'När det blir varma sommardar kom ihåg mig då, kom ihåg mig då'

Tända ljus, det doftar röda äpplen i hela lägenheten myyys!
Sitter här i soffan och lyssnar på Lars Winnerbäck och myser med mina ljus. Kan man ha ett bättre avslut på denna vecka?

Helgen har varit en lugn helg, jobbade på lördag 10-18 i disken så jag var helt slut på kvällen,jag bestämde mig för att stanna hemma och ta det lugnt.
Hade sjukt ont i hela kroppen på lördag så jag trodde att jag skulle börja gråta. Sen så gick mina arbetsskor sönder... Fast jag hade just slutat då så jag klarade mig från att ha dyblöta fötter :) 

Har kollat lite på en ny dator, vilket jag hoppas att jag inte måste inskaffa mig förs efter sommaren. Min kära dator håller på att skriva sitt sista kapitell, den börjar bli helt slut. Nå till sommaren så är det 3 år sedan jag köpte den så .. Är sjukt sugen på att köpa en MacBook Air. Men då måste jag spara lite pengar innnan jag kan köpa den, så jag håller tummarna på att min kära dator inte dör innan sommaren.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla lite tv sen sova.


Kommentarer
Postat av: ida

Okej syran. Puss puss

2011-03-22 @ 20:44:38
Postat av: linncarlqvist,

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ? :)

http://linncarlqvist.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



anmäl dig här,

hoppas du vill vara med och jag önskar dig lycka till :)

2011-04-20 @ 01:47:50
URL: http://linncarlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0