rock hard or go home!

hej och hå!

Har inte orkat skirva något här.. Har varit sjuk hela förra veckan, är fortfarande lite krasslig.
Har varit barnvackt i dag åt min syster som är sjuk, vi kollade på den nya Tingeling filmen. Ganska bra film, sen kokade jag lite blåbärssoppa för det är ju ett måste när man är sjuk :)
Annars då.. livet rullar på, ja-a...

Gaaah vill ha en ny tattoo, det finns så många ideér i mitt lilla huvud så jag vet inte vad, kanske slår ihop några och gör en stooor tattoo ;)
Är iaf sjukt sugen på att tattuera Cherry Blossoms!!
Nå vi får se hurdan det blir, måste nog beställa min en tid ;D

bajs.... drog en fiin powernap på eftermiddagen och nu kan jag inte sova;( jag som hade tänkt sova tidigt i kväll...


Adjöken!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0