Tjabba

hej. 

Just nu sitter jag på CW, är barnvakt åt min lillasyster och hennes två kompisar.
Jag var smart och tog med mig min lilla laptop och mitt mobila internet.

Lägenheten ser ut som ett hem nu:) fast fattas små saker ännu, typ gardiner till köket osv.. Men jag har klarat mig  bra :) foton kommer upp här nån dag .

Snart är det midsommar, då ska jag umgås med min andra halva Disa :)
Typ varje midsommar sen fleera år sen tillbaka har vi varit med varandra:)

Såg SATC 2  igår, huh den är sjuuukt bra!! Så bra att jag grät en skvätt, eller fyra ;)

Köpte en ny mobil i fredags, min 'gamla' den dog totalt, var sjukt nära på att slänga ut den ur mitt fönster så sur blev jag.. Men nu har jag en ny ögonsten, en lila :)

LG GD510 Pop purple



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0