Today

Idag har jag varit duktig i skolan :).
Städat mitt rum.
Umgåtts med min lillasyster, vi spelade New Super Mario Wii eller bros(tror jag att den heter), jag var tungt king!

Huhu....
Japps nu är det ca en dag kvar till min 19 års dag. Vet ännu inte vad jag ska göra:s
Känner inte mig så där himmla taggad på utgång. Med tanke på att min höger och vänster hand inte är hemma..
Vem som är vem vet jag inte:D Men jag vet att dem alltid är här för mig:).


Humm.. Har tänkt i flera dagar på att jag måste, verligen måste rensa min garderob. Men huh det känns så otroligt jobbigt. När jag var liten så tog det typ en hel dag att rensa och ordna i min garderob. På tal om garderober så tänkte mina kära föräldrar lägga lås på den när jag var lite, jag bör kläder stup-i-kvarten ;p


Oj oj vad jag blev trött....


Ett foto på lilla mig och min bror, bilden är tagen i Helsingfors hos muffa :)


Disa, Jasmin Och jag. Halloween 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0