*gäsp*

Hej och hå !
Har inte skrivit här på ett tag, men hur som hellst så har jag hunnit fylla hela 19 år!
Och i dag den 20 januari så fyller min kära väninna Disa 19 , Grattis <3

Har varit i skolan i dag, hade först bild, min skulptur börjar bli färdig, den behöver nog bara lite färg:)
Sen hade jag engelska, läraren berättade om när hon var aupair i London. Jag vill också fara och vara aupair!
Men var jag vill åka och vara det vet jag inte..

och jag vill tatuera mig nuuu! måste göra det snart, blir crazy.. vad det ska vara får ni se sen en vacker dag då jag tatuerat mig ;)

Nåja ska nog ta och bädda ner mig i sängen och kolla någon film, eller nån serie typ sex and the city :P .
Vet inte hur många gånger jag sett de där avsnitten. hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0