bild bomb!

japps här kommer ett inlägg med en masa bilder på olika hårfärger jag haft det senaste halvåret:) (bara för att jag inte vet vad jag ska skriva om. HAHA)

  början på sommaren var jag väldigt blond

 Sen la jag in mörka slingor. Klipte mig korthårig. ( hittar ingen bild på det )

 blev rödhårig (älskade den färgen!!)

 tillslut blev jag mörkhårig!!!!

Och i dag har jag ....


Lååångt svart hår! me like it ;) .. Fotot är taget på nyår :)


Avsluar detta inlägg med ett foto på mig och min kära vän Disa. Även detta är taget på nyår.




Kommentarer
Postat av: ida

haha ja tänkte också göra de idag :D hahah

2010-01-13 @ 20:58:23
URL: http://idaharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0