Stuffs

Hejhej...
Igår var jag med D och C till luleå, d&c hade smink tid på Make up Store, fina blev dem:)
Shoppade lite gran ;)
bla. smink från m.u.s.

Make Up Store BURLESQE
En läppenna använder man för att få en snygg markerad kontur och ett hållbart resultat. Pennan appliceras över hela läppen för absolut bästa hållbarhet. Pennan har en skön lättarbetad konsistens, varken för mjuk eller för hård.

Make Up store RA
Denna typ av skugga är ännu hårdare pressade och är därför än lite krämigare i konsistensen. Cyber Shadows är även de extremt högpigmenterade och innehåller mycket pärlemor pigment. Den krämiga konsistensen gör skuggan oerhört lättarbetad och ger ett utmärkt resultat.

Svin kingiga :) Gillar mua's smink väldigt mycket:).

Sen köpte jag ett par tights

otroligt snygga tycker jag. sen vad alla andra tycker om dem skiter jag total i!.

En väska hittade jag också

I like it ;)

Köpte även ett par nördbrillor som jag blev totalt förälskad i !!
Dem är rööda;) Passa utmärkt till mina rööda sneakers ;)



Så nu hoppas jag på, eller jag vet att mitt paket ska komma denna vecka :D



Och sen en spets body, orkar inte göra om den till en collage bild så ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0