Tisdag

Hej hej ...

Idag har jag sammanlagt stått 20 min på crosstrainern, dålig kåndis som jag har så körde jag 5 min vila sen 5 min igen osv..

Jaadu vad har jag att berätta i dag, inte så mkt faktiskt.. Jo en sak! Jag lyckades att göre en hyffsad fin inbakadfläta (i luggen) på Idde i dag :) Hon blev nöjd och sa att jag får göra en till henne i morgon, Tjejjen håller på att spara sin lugg, så då har hon hela tiden en klämma men nu ville hon ha en fläta i morgon:).. Hah jag vet intresseklubben antecknar, men men ...

Nej nu ska lilla panchisen (som jag blivit) gå till sängen och läsa!!
det är nu typ andra veckan som jag nu lägger mig vid denna tid och läser och sen somnar före 11!!.
Är helt chokad, annars så är jag typ vaken till 1-2 sen sova...
Igår somnade jag klockan 21... HAHA ..

Nej nej nu börjar Edward ropa efter mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0