Onsdag

hej... Idag har min hjärna inte fungerat....
Den har sina dagar, som i dag. Den stänger av sig totalt, hela min kropp 'stänger' av sig. Man blir sådär deppig..
Bara en massa tunga tankar... Men sen poff så är jag glad, håller i i någon timme, men sen poff såkänns allt så hopplöst, Som nu... Allr känns bara jävligt hopplöst... Vill bara sova bort flera år, bara sova.. Hur skönt skulle inte det vara?!


Hah, min syster kom med en teckning som hon ritat åt mig i dag, det var en tjej med barnvagn.. Ja en Barnvagn.
Jag tror att det är något som hon försöker säga, hon gjorde för ett tag sen en bok, om när jag gifter mig...
Herregud, jag är ju bara 19, och jag tänker varken skaffa barn eller gifta mig på minst 5 år... Men man ids ju inte såga det till henne när hon kommer där söt med en teckning i handen, då tackar man och berömmer henne och teckningen.  Ja hon är lite smårolig hon..

Nej i kväll blir det ingen läsning, är så sjukt trött. Om inte jag går och sover nu så kommer jag att börja lipa, och det vill jag inte, för då får man huvudvärk och det pallar jag inte med nu, har redan lite ont i huvudet.

Så ja med andra ord så ska jag ta och lägga mig innan jag drar nå mega långt inlägg..

G'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0