my life would suck whitout you ? ...

nå hej ...

har inte haft någon inspiration att skiva, så har skitit i det.. I natt när jag och J kom hem från ummmpis så hade jag världens inspiration, men orkade inte börja skriva ett inlägg, för man vet aldrig hur det hade kunnat se ut , om vi säger så ;).

hmh nu sttår det stilla i min hjärna igen...

Nå hade iaf roligt i går, F fyllde år så vi var i salmis och firade henne! sen blev det av till ummpis, å där var det helt ok, hela nedredelen var ju fylld med sand så lite jobbig var det när man hade klackskor, men skorna var inte på fötterna länge;D ... Pratade engelska, fick även visa mina kunskaper i ryska! dvs säga mitt namn mer kan jag inte;D

Vet som inte vad jag ska skriva hit nåmera.. Åker om en vecka ;D ..
aija ska försöka bli bättre på att uppdatera.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0