Tisdag/Onsdag

Idag har jag lekt med F, kollat senaste two and a half men. Serriöst kan det finnas ngt bättre? ;o
Varit på IKEA i dag med mor och far, de ska köpa en ny säng, så jag får tillbaka min über sköna säng...

I morgon/idag vad fan det nu vill heta, ja så ska jag vara med D å vi ska se h-o-c-k-e-y Hockey!
vi ska även springa på stan kolla lite halloween stuffs till D..

Har nyss sett filmen Wanted, serriöst den var helt sjukt bra! Jag brukar inte tycka om sånadär överdriver overkliga filmer, men den här filmen var ju bra!!!
Är något less över att dem inte kan göra bra filmer nåmer.... Är typ sviiin längesedan jag såg en film som jag kännde dirr att det är en film som jag kommer att älska. Dem senaste filmerna var Mamma Mia och typ Twilight.
Men snart så kommer ju Twilight New moon, åhhh vad jag hoppas att den är bra, han är ju helt sjukt snygg iaf;) alltså den där snygga ni vet?, kommer inte på vad han heter men han är iaf snygg;)

Angående naglarna så var/är det enkelt att lägga dem. Svårare att lägga på ngn annan änn att lägga på sig själv. Det är ju sådanadär tippar som man limmar  fast sen lägger man sånadär roliga medel.. hahaha jag lovar ingen fattar ngt av vad jag skriver, men jaaa. Svårt att förklara det via bloggen, lättare irl, mellan 4 ögon, eller ngt sånt :D

Nej nu ska jag försöka sova (om inte mina tankar som snurrar i mitt huvud stör mig)...

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0