pompompom!!

Ny design. Och jag älskar den!! :D Älskar färgerna, helt klart snygg;D

aija har höstlov nu, ja jag läser upp några betyg i skolan så..
Har chillat heeela dagen..... Sköööönt.

Har gjort fiina naglar på mig, det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara,
det är snyggt med välvårdade naglar;)
Lägger upp en tönt bild, men vaddå man ser ju naglarna ;D
Och som jag alltid säger om jag gör bort mig eller ngt (trillar på dansgolvet?)
Man måste bjuda på sig!




Jiess snart är det Halloween, och jag har allt fixat (kläder osv).

Huhuh vetni? Jag vill bli blondie igen :'(.... Det är skamligt, men sant.... :'(

ähh nu orkar jag inte skriva det blir bara rappakalja..

Tjingeling! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inget blonderande! Du är sååå fin i det mörka.

Fnissar lite åt ditt trillande.... ;)

2009-10-26 @ 23:40:20
Postat av: emilia

det var ju skit fina naglar :) hur har du gjort dom?

2009-10-27 @ 12:19:24
URL: http://emiliha.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Ingen blondie av dig inte !! mörkhårig snygging!!

2009-10-27 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0