g-g-g-g-g-g-gris ?!

Idag har jag tagit svinifluensa sprutan, min arm lever sitt eget liv, haha nej men det gör ont som ja....
Vi får då hoppas att jag inte vaknar upp i morgon och ser ut som på fotot ;)



Har även mått som ett aS i dag... Ville inte leva... hahah men var sliten som ja...

Kom hem till seskis i dag, var sist hemma på måndag morgon:P.
Var faktiskt skönt att vara hemma :)
Prövade även våran spikmatta, Tungt king!
Förstår att D kan ligga där länge, det ska jag börja göra varje gång/dag jag är hemmma:)

Nej nej nu gnäller datorn att jag inte har mkt batteri...


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Biggan

++++++++++++++ Att du tog sprutan!!!!!!! Det som gör ont just nu går över.........

2009-11-19 @ 23:33:47
Postat av: Linda H.

Jag saknar dig, ex-sambo:)

2009-11-20 @ 13:49:54
URL: http://lindaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0