tadaaa!!

såå... då var jag äntligen klar med min layout!...
Det tog ett bra tag innan jag mindes alting igen, men är vell någorlunda nöjd...

Jag som skulle gå och sova tidigt i dag..... jaha klockan är redan 10 över 1
Nåja vi får se om jag orkar vakna kl 8 i morgon, de har nämligen låvat toppen väder, hela 26 grader!!!
Men det dåliga är att jag börjar jobba kl 3 i morgon ... blöööh! nåja jag ska lära mig linen, så det ska nog bli roligt :)

Ja föresten så sommarjobbar jag på ikea i restaurangen, till er (?) som inte viste det.

tilbaks till att vakana klockan 8, jag ska försöka vakna då för jag ska ut och sola! ;D hehe.

aija nu läsa lite bloggar och sen hoppa i säng :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0