Soligt värre!

Idag har det varit strålande sol på seskarö!
Dock vaknade jag inte klockan 8, utan mellan 9-halv 10. Har varit ute i solen hela dagen, eller till halv 2 :P
Skööönt har det iaf varit!  Vi var med famlijen + alla andra som var här, till samakko (?) och solade och badade.

Dagen på jobbet gick också bra, lärde mig att vara i lilen i dag. Inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara :)
Är ledig i morgon + att det är lovat suuuper fint värer!!!! många pluss i kanten;)
Heh har räknat att jag har ca 16 lediga dagar denna sommar ( till den 16 Augusti) men jag har ejj 16 dagar efter varandra. Nåja det kommer nog att klirra i kassan om inte annat:)

Föressten!! hör och häpna! jag Nathalie har tagit sommarens första dopp efter många 'ord och visor' haha inte riktigt, men vi kan låtsas? ;) Men har iaf badat! och Fyyy farao vad kallt..

Hade inte med mig någon kamera så inga bilder blir det;p Får se om det blir några foton i morgon.

Men ni (?) kan få ett foto på mig, taget på midsommar afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0