ful layoute

ja jag vet att min layoute är svin ful, men ska fixa det i morgon. orkar inte härja med det mera!

Dagen på jobbet känndes som om den vore 100000000000000000 timma lång, var i disken å de var nästan kaos där!
Så sakelis mycket disk! trodde serriöst att jag skulle dö...... fick jobba över 30 min, var så mkt disk ...
åkte hem med bror oc..  J kom hit en sväng också, ska klippa mig nästa vecka! jeeei!!! :D

hohoh jobbar nu för fullt till torsdag då är jag ledig sen jobba till söndag, ledig söndag måndag.
jobbar i morgon i ca 9 timmar i linen, får vell se hur min han mår efter det, trodde att jag skulle tappa handen i måndags... nej fiii nu måste jag sluta vara så nere... men är trött så det är därför. ska läska lite bloggar å sen sova ..


cya!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0