4 days left..

hej hej ...

Helgen gick som smör i solsken, med andra ord altså fin fint. Firade anna på lördag, sen var det asb som gällde, först var det inte mkt folk men sen dök det upp mer och mer bekanta ansikten:) hade en jätte trevligt kväll/natt.

I dag har jag varit så där lagomt sliten, skööönt!! hade inte haft ngn lust att vara hel död en till dag :P .
Fredagen låg jag nämligen hemma i seskis hela kvällen, men trevligt hade jag :)...

nånå.. vette katten vad jag ska skriva så ...

God jul!


Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Men Disa då, springa naken i snön! ;)

Ja, visst var det skönt att gymma? Snart igen. Men det underlättar om du hittar hem först. ;)

Kram ungen <3

2009-12-30 @ 00:36:43
Postat av: MorsanBaloo

Hm, jag lämnar kommentarer på fel inlägg va? ;)

Ei se haittaaa

2009-12-30 @ 00:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0